sunnuntai 7. maaliskuuta 2010

1 vuotta -ei uskoisi

"Hei mitä täällä tapahtuu? Varmaan jotain todella mielenkiintoista!"















"Juu kyllä tää on ihan mun oma häntä, olen kasvattanut sitä jo kokonaisen vuoden. Kasvaakohan se vielä?
"Se on ihan minun oma, todistettavasti"

 
"Niin se asia; täytän tänään 1 vuotta eli tervetuloa sankoin joukoin lahjojen kera. Minulle voi tuoda pehmoleluja -ainakin kassillisen, koska ne on nykyään tehty niin heikoiksi, että ne on suolistettu alta aikakyksikön. Makuualustojakin olisi kiva saada sillä niistäkin pehmusteet irtoaa helposti. Kumisista ja muovista leluista irtoaa ihania palasia, joita söisin mielelläni, mutta tuo ihminen ei anna mun niitä syödä -kummallista."


-tarja-

4 kommenttia:

Kaisa kirjoitti...

Paaljon onneeaaaa vaaan! Heili -äidiltä ja kasvattajalta iso onnitteluhali, pusu ja terkut myös emännälle!

Pia kirjoitti...

Huh, kylläpäs se aika rientää! Onneksi me omistajat ei kuitenkaan vanheta :)! Paljon onnea ja pitkiä hyppyjä Ahoselle!!!

PirkkoR kirjoitti...

Hyvää synttäripäivää ja ohjastajalle myöhästyneet nimpparionnittelut tässä samalla:-)

Nala kirjoitti...

Onnittelut synttäreiden johdosta jälkikäteen!